Älskade älskade Lasse


I fredags kväll hörde jag det alldra finaste man kan höra!

Maria och jag var upp till Umeå och lyssnade på Lasse, vi åkte vid tre och var hemma igen vid 01 på natten. Resan gick hur bra som helst vi surrade och lyssnade på såklart Lasse så det kändes inte alls långt!
Han spelade på Idunteatern och det var nåt så sjukt bra, helt klart bästa konserten med honom. Vet inte om jag känner så för att den är färskaste men jag satt där och bara njöt. Satt i bilen och funderade på hur många gånger vi sett honom, måsta vara minst 10 ggr. Mitt i allt kände jag att det var nog bland det bästa jag varit med om.

Vi hade köpt biljetter för länge sen och när vi kollade på biljetterna så stod det Orkesterdike rad 101. Oj 101 tänkte vi det är nos långt bak. Men vi hamnade allra längst fram. Satt på extra uppsatta stolar!! =) När jag sträckte ut benen så tog dom i scenen. Kan lova att vi SÅG lasse!
Det var mörkt i lokalen men lamperna som lyste på Lasse lyste också på oss. =) Han kollade ner på oss flera gånger, kanske inte bara på oss men det låtsade vi! ;) Jag satt där och kände mig som 14 år och var helt lycklig det kändes helt sjukt i hjärtat. Jag kände mig kär och känner så än...känns undetbart!!! ;)

Hela konserten var jättefin. Det var Lasse, Johan Persson på piano, en tjej på cello och en tjej som spelade trumpet och olika slagverk. Så otroligt fint!!

Många må ha en massa åsiker om honom men jag ÄLSKAR min Lasse! ;)

Syns dåligt på bilderna hur nära vi egentligen sitter!! haha!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0