Årets regionsträff



Jossan, Ida och Paula!!

Ifredags var vi i väg på årets regiosnträff med jobbet.
Vi var på Söråkersherrgård. Var skeptisk innan på stället men det var verkligen jättefint och vart superbra. Rummen var helt okej och maten var god. Men middagen på fredagen skippade jag, jag var mer sugen på drickat! ;) Jag kan inte äta sådär sent och jag ska festa, jag är inte sugen på mat då.

Vi åkte dit vid tolv på fredagen och hade lite aktiviteter så på eftermiddagen.
Sedan som det roliga, egentid!! :) Vi gjorde oss i ordning och satt och drack. Sedan var det middag och sen disco. Kvällen var hur kul som hellst, Jessica och jag höll ut till 3. Kan säga att jag mådde inte alltför bra dagen efter. Då skulle vi vara igång igen kl 8,30 och slutade kl 12. DÅ vart det raka vägen hem efter ett litet stopp! ;) Mådde pyton.


Emma Jessica och jag!


Emma, Abbas och Kim




Anki


Emma


Per


Abbas var på hugget!! haha


Jonas, erik och Alex


Kvällens vinnare, Jocke!!


Jossan och hennes team vann teamtävlingen!


Jag och Jessica försökte så till en bild, men lyckades inte riktigt! haha


Sedan var det soffan hela dagen, sov och kollade på tv om vart annat. Åt en pizza liggandes i soffan.

På Kvällen kom Alma, Ofelia & Maria och gjorde mig sällskap. Då vart det karra och cola!!


Ofelia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0