helgen!!



Lördagen började med sovmorgon tills mamma skicka ett sms och väckte mig! :)
Jag vaknar av minsta lilla nu.
Det var superskönt väder så jag åkte till Maria så vi tog en prommis med Alma och hundarna.

Efter det följde jag med mamma och pappa till Hassela där Cicci och Tomas har sin husvagn. Dom skulle dit med möbler till modulen. Sedan åkte jag med dom tillbaka till Armis där jag sov över, ville egentligen men jag hade inget för mig. Jag var sjukttrött och somnade i fotöljen vid halv åtta sedan vaknade jag till vid nio och gick och la mig. Vaknade i morse men huvudvärk och konstig känsla i kroppen. Men sen sov jag till typ 12,30 och då mådde jag bättre. Var rätt ett tag att jag skulle blir sjuk så jag inte skulle kunna jobba imorgon men nu känns det bra, så det blir jobb!! Bra!! :)

Micke och Line och grabbarna kom ner och hälsade på så jag passade på att åka med dom hem.
När jag kom hem tänkte jag att jag skulle städa och grejja finns mycket jag skulle behöva göra, putsa fönster, rensa garderoberna, jag skulle kunna rabbla upp mycket som helst. Men gjorde ingenting bara lyssnade på musik och eldade :)

Men jag har ialla fall gått på en prommis innan det vart mörkt. Det var såklart Lasse som fick följa med ;)

Nu blir det mys i soffan! Synd bara att jag måste sitta när själv! ;)

God kväll ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0