Mina älskade småhjärtan!!



Jättekonstig bild, men jag gillar den på nåt sätt. Vi tokbusade! :)


Saknar mina älsklingar nu nåt så otroligt!
Men jag är så himla glad ända att allt löst sig så himla bra.
Peter och jag är vänner och barnen stortrivs i hans nya lägenhet och mår jättebra när dom är här hos mig.
Är helt övertygad om att detta är det allra bästa för oss alla fyra. Visst barnen kommer att växa upp med skilda föräldrar men två mycket lyckliga föräldrar som mår bra. Och inte i en miljö med bara en massa bråk och tjaffs. Vet att det här är tusen gånger bättre än att ha två föräldrar som bor tillsammans men inte har det som en familj ska ha. Lugn och trygghet. Det kommer våra barn nu får på två olika håll.


    

Mamma ÄLSKAR er mina små busmonster! ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0