Redan fredag!

:)
Veckorna går så otroligt fort, nästan lite skrämmande!!
Den här fredagen började vid 6 för oss dante ville kliva upp då men vi låg till 7!!

Jag jobbade eftermiddag idag men lämnade barnen på dagis på förmiddagen. Jag kan ibland få dåligt samvete av att jag gör så, men jag vet att dom vill dit och jag behöver det extra mycket nu! Jag tog en prommis runt västbo riktigt kallt men skönt. Sedan vart det inte så mycket mer innan jag var på väg in till jobbet! :)

Har varit seg idag, kändes förut som jag höll på att få feber men det gav sig! Vill inte bli sjuk.

Nu ska jag ta och hänga tvätt och städa lite, känner mig rastlös så det får bli lite sånt! Musik ikväll står Johnny Cash för :) blir inte så högt då Peli har spelat sönder högtalarna :((

Godnatt 

Tidigare idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0