Fredag!!



Idag har jag jobbat 9,15-17, vaknade imorse med en härlig känsla av att det var fredag och var glad att allt kändes bra. Gick bra på jobbet och tiden rätt fort. Efter jobbet åkte jag hem till Cicci o Tomas och fick middag tänkte stanna och dricka lite vin och surra men jag kände mig rastlös och ville göra nåt. Jag åkte ut på Birsta och gick och kollade, handlade lite inne på Ikea. Sånt som man blir glad av, lite olika ljus fina handdukar, köpte en billig blomma och en fin kruka så nu blir jag glad av att titta på den! ;) nu ikväll har jag bara legat i soffan och lyssnat på musik. Världelöst att kolla på tv när man är ensam!!
Imorgon blir det lugnt, skulle egentligen till Kramfors med mam o paps husbil för vinterförvaring men dom gör det nästa helg istället. Så jag ska åka och mysa på Alma istället. Maria o Patriks lilla knyte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0