Min lediga onsdag.


Igår hade jag en superskön dag.
Började men frissan kl 9. Vart riktigt nöjd. Nu är jag mörk igen, trivs bäst i det. Men nästa gång blir det nog lite ljusare!
Efter att jag suttit där i 2,5 timmar så gick jag och åt lunch med jossan på kondis. Trevligt att sitta o surra.

På eftermiddagen åkte jag och hämtade Tova, vi skulle ju på besök på hennes skola. Kan lova att det vart succé!! Hon tyckte det var hur roligt som helst och grinade vid bilen när vi skulle åka. Hon ville stanna längre!! :) kommer bli riktigt bra det dära!

Till middag vart det sushi och sen åkte vi ut på birsta. Köpte hundmat och kuddar och matta till altanen. Nu längtar jag tills vi kan sitta där, vill ha vår!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0