Påsken är över!


Och vardagen är tillbaka!

Vi har haft en supermysig påsk. Jörgen och Maja kom upp på torsdagen och stannade till måndagen. Då skjutsade Jörgen hem Maja när jag jobbade och sen han kom tillbaka såklart :) inget annat finns nu! Jag är världens lyckligaste som träffat honom.

På fredagen var vi bara hemma hade främmande hela dan. På kvällen kom Patrik o Maria och Linda. John var med sina kompisar. Barnen var nere hos mamma o pappa. Vi gjorde god mat och drack vin. Linda, jag och Maria var in en sväng till stan men åkte hem nästan lika fort ;)

Lördagen var vi nere i Armis hela dagen, grillade korv och hade det mysigt. Fick gomat på kvällen.
Söndagen var vi också bara hemma. Tova o dante åkte till Peter och Jörgen jag och Maja tog det bara lugnt, åkte ut och åkte en sväng på kvällen och tittade lite och köpte pizza!
Nu är det skärpning!! Har gått upp 3 kilo i helgen, inte ok!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0