Tidiga morgon!!


Ligger i soffan och lyssnar på musik, skulle kolla på tv men gillar inte det så det vart musik istället. Kan inte se på tv när jag är själv!! Har ingen ro, inte nu iaf. Pirrar i hela kroppen! :)
Hade sagt till Jörgen att jag skulle kliva upp med honom i morse, och då var jag ju tvungen till det!! :)
Men det är riktigt skönt att kliva upp tidigt och få en liten stund tillsammans, även om den var för liten.

Idag är jag ledig!!
Jag ska till frissan kl 9 och kl 13:30 ska vi på studiebesök på Tovas skola. Hon är på väg att bli stor min lilla tjej!!
Återkommer med hur allt gick :)

Igår kväll var vi och hälsade på Patrik o Maria. Vart gos med Alma, hon är världens mysigaste!! Jörgen är så himla gullig med henne också, jag smälter ;)

Ha en bra dag!!
Kram


Kommentarer
Postat av: Mamma

Så otroligt söt hon är lilla Alma.

2012-04-25 @ 21:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0