Jag trivs


Jag slutade 19,15 och åkte direkt till Cicci och hälsade på.

Jag är så glad att jag har dom. Känner mig lika hemma där som här. Har varit
så stressat på slutet men nu känner jag mitt lugn igen.
Ellen och Elsa är så mysiga, vi satt och kliade varann på ryggen. Känns som det var länge sen vi kunde sitta så,oftast så härjar Alfons eller dante runt.

Idag började jag 12, klev upp och skulle städa men det vart inte så mycket städa. Vart skottning i alla fall, men har snöat hela dagen idag så jag måste ut igen imorgon bitti. Men måste städa också. Klockan ringer 7, får se om jag är sugen att gå upp. Tror inte det.
Är en kväll då jag inte kan sova. Jag vart superpigg och ligger i soffan med musik. Är hungrig, men vägrar äta nu. Jag får klara mig tills imorgon.

Jobbar 13-20 imorgon och ska till Cicci o Tomas och ha fredagsmys och sova över. Jobbar helgen :( men tänker ha kul ändå!!
På söndag kommer småttingarna igen!!

Aja nu ska jag släcka ner och gå till sängen och försöka sova.

Godnatts


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0