Onsdag!

Idag har bara varit en vanlig dag, inget spännande utan som vanligt! Har jobbat 7,45-16,30 gick riktigt bra fastän det var lång dag, är inte van att jobba så länge! Har varit lite seg då jag inte somnade förrän kl 3:30 på natten tills idag. Var inte ens trött då klockan imorse kl 6. Men är lite seg nu men inte så mycket som man skulle kunna tro.
Fastnade tillslut på youtube och lyssnade på Rod Stewart, har fått dille på homom!! :)

Var till mamma o pappa på middag efter jobbet, dom åker till Thailand imorgon. Fatta att det snart är min tur! :)
När jag kom hem bytte jag direkt ich sprang, går riktigt bra! Springer i intervaller! Kände mig sjuktduktig, nu är jag på gång!!

Sedan har jag dragit lite i sommarkläder! Och tagit fram väskan.

Nu blir det lite slapp i soffan innan jag måste sova. Jobbat kväll imorgon men ska skjutsande dom till Midlanda! Och sedan innan jobbet tänkte jag åka på birsta! Måste göra några inköp innan resan!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0