Torsdag

Idag har set varit en jättebra dag! Jag har varit på stålande humör. Solen gör nog mycket, känns ju som om våren kommit. Men det är nog lite tidigt! Men underbart väder har det varit.

Dagarna rullar mest på nu, barnen är supersnälla och jag har resfeber :) ikväll har Tova haft gympa och Dante o jag har varit och hälsat på Cicci. Nu sover båda barnen sen en tid och jag håller på att städa. Jag är pigg ikväll!! Har hela veckan varit så otroligt trött, har somnat i soffan hela veckan jättetidigt. Har varit sjukligt trött men ikväll känns det bättre.

Nu ska jag fortsätta att städa och hänga tvätt sedan ska jag duscha och skrubba mig och sen smörja in mig med mina nya!! :) luktar underbart gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0