Det rinner ur ögon och näsa


Just nu skulle jag vilja ha nån som satt här på sängkanten och smekte mig på håret. Nån som tog hand om mig nu, nu när jag är sjuk! :(
Jag skulle vilja att det kom hem nån och fixade nåt att äta men är egentligen inte sugen på mat. Men sugen på sällskap.

Var på kebab city på lunchen så jag är fortfarande mätt, men gott var det och trevligt ;)

Men jag kände efter lunchen att det gick inte längre, krafterna tog slut så jag åkte hem och la mig och här ligger jag än!!
Blir nog hemma imorgon också och försöker bli frisk. Fy för att vara sjukt. Men jag minns faktiskt inte sist jag var sjuk, tur att det är sällan.

Nu var jag vad jag är sugen på...glass!!! Nån som vill komma hit med lite glass till mig?! :))



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0