En mycket bra helg!!


Hämtning på dagis, thaimat, snöskottning och lek ute,fredagsmys, sovmorgon, frukost, snöskottning och snowracer åkning, super fint dop, världens godaste fika, utgång med Cicci Tomas och Mika, dans med Jessica, nattmat, bakfylla, cola Zero, sängläge till 14, slappning på socken, thaimat och nu ryggläge i soffan hemma.

Jag har haft en super roligt helg. Almas dop i svartviks kyrka var så otroligt fint. Oscar och Fanny spelade Kom änglar!! Kan liva att det kom många tårar, fick koncentrera mig för att inte stor tjuta! :)
Barnen skötte sig bra och det kändes bra att vara själv. Gruvade lite innan.

Sedan kom P och hämtade barnen och jag åkte ner till Cicci och Tomas för utgång. Mika kom också dit, han bor granne med dom. Inne på stan träffade vi Jessica o Henke. Hade sjukt kul, länge sen jag dansade så mycket.
Mår som man förtjänar idag :)

Nu blir det inte mycket mer av den här dagen. Ligger i soffan och lyssnar på musik. Har kommit in i en period igen då jag inte klarar av tvn. Moa Lignell - When I held ya så sjuuukt bra. Jag är besatt av den låten just nu iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0