Fina Jacob 11år!!


Efter att barnen kommit hem så åkte vi ner till Juniskär. Där var det kalas. Jacob fyllde 11 år och det ville vi såklart fira han för :)

Alltid mysigt att kommet ner dit, fattar inte varför inte åker till dom oftare?! Det måste det bli ändring på :)

Jag hade bestämt mig innan att jag skulle låta bli sötsakerna, men funkade det?! Nej!
Line gör alltid en massa gott så även på detta kalas. Får alltid prova en massa nytt. Bl.a. en banan paj med digestive botten och kondenserad mjölk och grädde, supergod. Och nån ny bountykaka. Och nån kola kaka. Jag smakade LITE av allt, så lite duktigt var jag!! Eller inte duktig alls ;) men gott var det i alla fall.

Efter kalaset följde Cicci och hennes småttingar med hit på middag. Tomas är ute på plogning. Han skottar bl.a. Forsa, bra tycker jag då jag nu inte har nån plogvall. Undra om grannarna är avis?! :) såg att flera gick ut och tog den och jag kan sitta kvar här och slippa gå ut och frysa. Tack Tomas!!

Nu är det snart slut på söndagen och imorgon är det jobb och dagis som i vanlig ordning. Men innan dess dagispackning och framläggning av kläder och kvällsduschen. Jag älskar när barnen är här, då är det ordning på mig. Städar, förbereder och har koll och ordning, när dom är hos Peter är det inte alls så här!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0