Måndag!

Idag är en bra dag.
Jag har en skön känsla i kroppen, vet inte riktigt vart den kommer i från men jag gillar den :)

Jag somnade 19 igår i soffan och vaknade 6,30 imorse och var pigg!! :) åkte och hämtade Cicci som har gjort illa sitt knä. Lider med henne, hon kan knappt röra sig.

Ska gå ner till dom nu och hälsa på, är sugen på prommis men det är kallt men det finns ju kläder också!!
Längtar till Thailand, där ska det användas lite kläder :)
Kan inte fatta att snart kommer jag ligga på en solstol och bara njuta och göra ingenting!!!

Aja har inget vettigt att skriva så jag lägger ner för ikväll.
Ville bara säga att jag mår bra om det glädjer nån?! Mig iallafall!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0