Torsdag!


Skulle behöva städa. Det syntes va?! :) är trött på alla bloggar där allt ska vara så fint jämt, det är ju inte riktigt så! :) fast vem vill se mitt stökiga hem? Äh strunt samma.
Jag orkar ingenting, jag sitter i soffan men jag galning i famnen. Mamma o pappa är borta så Kid är här!

Jag har iaf tagit bort alla julsaker, så himla skönt när man får ta bort dom. Roligt att ta fram men ännu roligare att få plocka bort!!

Vart lyx middag idag, Äggmackor och te.
Till lunch vart det en varmmacka på Barista med allra sällskapet, Maria o Alma.
Vart dåligt med shopping, några tröjor till Dante och ett par skor till Tova men hon ska inte få dom förrän hon fyller år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0