Trött!!


Måste bara säga att våran lillebror är världens snällaste lilla pojke. Han är nöjd mest hela tiden och går runt och myser, men får anfall ibland också som alla andra!! Sen vill han gå och sova vid 18tiden, han äter en flaska välling och sen vänder han sig direkt och sover. Hur lugnt som helst. Men då vaknar han oftast vid halv sju på morgonen, kan vara jobbigt :) men det är bra att han går och sover tidigt så jag får tid för Tova, kan mysa med henne och lägga henne i lugn o ro.

Jag har ju också alltid varit kvällstrött och morgonpigg, men nu är det tyvärr tvärt om. Men det går ändå bra att kliva upp på morgon, nu finns det ingen bredvid som han kan försöka tvinga upp eller störa sig på. Mycket är jobbigare när man är själv men mycket blir lättare också!

Ikväll har vi som alla andra kvällar bara tagit det lugnt vi har sett på Upp. Jag gillar dom flesta Disney filmerna men den filmen är verkligen dålig. Men Tova gillar den så hon fick bestämma.

Idag har jag ju jobbat och barnen varit på dagis och det hade gått jättebra. Skönt att dom inte vart riktigt sjuka.

Nu: nattning av tovisen.
Sen: Eclipse ;)


Kommentarer
Postat av: Maria

Du är Twilight-hooked!

2012-01-13 @ 11:38:50
URL: http://blogg.stallhjaltarna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0