Våran nyårsafton!!



Vi hade det supermysig uppe i Hassela.

Sådär lugnt och skönt som det ska vara med barnen.
Vi kom upp vid tolv dit och då åkte vi upp till hotellet direkt. Tjejerna skulle ju åka slalom.
Men Tova skulle först inte åka men sedan skulle hon det men ångrade sig sen vid liften en efter mycket om och men så åkte hon ett åk. Men nåt hände i andra åket då åkte hon upp, men vägrade att åka ner så Tomas fick gå upp och hämta henne!! HOn hade nya pjäxor oxh skidor och skyllde på värk i benen.
Som tur var så var inte jag kvar där då jag hade åkt tillbaka till husvagen men en sur Dante. Hade jag varit kvar hade jag tyvärr blivit galen och det hade ju inte gjort saken lättare! :)

Kvällen var lugn.
Vi åt förrätt vid fem och middag vid sju efter att jag lagt Dante. Han var för trött för att vara med på middagen.
Sedan vart det efterrätt och väntan till tolvslaget. Tova somnade 23,30 coh missade raketerna men hon brydde sig inte om det.
Men herregud vad raketer dom sköt där uppe. Jättefint, men småpojkarna sov ändå!

Tack snälla Tomas och Cicci och småttingar för att vi fick fira nyår med er!

Idag tog vi det bara lugnt och åkte hem vid halv tolv.
Nu är jag hemma igen efter att ha skjutsat barnen till Peter och fått middag av mamma och pappa. :)
Ska gå ner i källaren och cykla, det var på tok för länge sen.


Lunch :)


Små plock!


Tova!!


Hade kunnat åka längre idag! Barnen somnade direkt så vi åkte från Hassela och jag fick bara sitta och njuta och lyssna på min musik :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0