Fredag i Thailand!


Det är ju mysigt men får ingen fredagskänsla som man får hemma men jag ska inte klaga! :) men jag älskaaar fredagar! Vi har det så himla mysigt, har verkligen semester. Tar det hur lugnt som helst. Vet att när jag kommer hem så är det full fart igen vilket är underbart men ska försöka njuta av lugnet här!!

Idag har vi varit på stranden här nere och sen på poolen.

Före middagen var jag på massage, tog en Aloe vera massage det var helt otroligt skönt. Masserad med kall Aloe Vera, skönt för huden. Men jag fick en manlig massör, har aldrig varit med om det. Tyckte först att det kändes olustigt,men efter en stund struntade jag i det!!! Han var superduktig! Låg och tänkte först på vad han ev tyckte om mig, jag är ju dock en tjej och han masserade mig sjukt mysigt. Menade inte att han skulle vara intresserad på nåt sätt utan bara allmänt vad han tänkte på. Men kom på ganska snabbt att han var gay och då kändes det genast bra! Haha!!

Gick därifrån helt mör i kroppen, ska gå på massage imorgon igen. Det finns nästan inget skönare. :)

Middagen åt vi bara här på hotellet. Kycklingspett och buffé. Det är en kille och tjej som spelar och sjunger varje kväll, hela kvällarna. Och dom kan varken sjunga eller spela, sedan kan hon inte texterna och ingen engelska så ni kan ju tänka er hur det låter. Typ som Eilert pilarm! Det är inte riktigt kul längre, hon försöker sig även på att sjunga på rysska och det låter sådär. Haha. Men hon är söt!
Ryssar, mycket speciella människor milt sagt!

Nu blir det snart sovning! Vart lite sömn inatt ;) somnade vid 5:30 och vaknade 8:30. Men som lite efter frukost och på stranden!

Godnattj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0