Jag döööör....


......vad varmt det är!!

Nu är det så sjukt varmt här så det är inte roligt! Med en luftfuktighet på 1000% om det är möjligt!!

Mamma och jag var ut och åt bara vi för pappa har feber. Stackarn. Han ligger nerbäddad nu. Men vi har varit och köpt medicin åt han, så imorgon är han bra! :)
Sedan efter det tänkte vi gå och handla lite och kolla på saker till barnen men vi fick vända. Jag svettades nåt så sjukt.. Men jag hatar att handla i dom där stånden så jag svettades väl av stress också!!
Jag har sagt att jag ska njuta de sista dagarna men det är fasen svårt! :)
Nä imorgon känns det nog bättre.
Längtar efter er alla hemma också. Ni är hur många som helst...
Imorse så läste vi en kommentar Ellen skrivit på mammas blogg, vi låg och grinades alla tre!! Älskade Ellen! Vi längtar efter dig och dina också!

Nu ligger jag i sängen och kommer ligga här resten av kvällen!! Rör mig inte för då börjar jag väl att svettas igen!
Nästa gång jag åker till Thailand tänker jag åka tidigare på året i januari som sist, mycket lägre luftfuktighet då!

Aja, ska inte tjata om det nåt mera!
Kraaam från en varm prickig korv ;)

Några jag saknar.. men som sagt ni är många!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0