Ledig tisdag!


Idag är jag ledig, superskönt men surt då jag tänker på att jag ska jobba i helgen. Men det kommer bli en bra helg ändå! :)

Vaknade och klev upp en stund med Jörgen imorse och tänkte att jag skulle vara vaken och städa och grejja, men vart det så?! Nä :) sängen lockade för mycket!!
Låg till tio då jag hasade mig upp. Har varit ute och gått nu och bara slappat.
Snart ska Kiddo och jag åka ner till hudik och hälsa på. Blir en sväng på stan innan Jörgen slutar. Sånt gillas..

Är så less även om jag också är världens lyckligaste just nu! ;) pirrrar i hela kroppen.
Bil J-veln startar inte!! Köpte ett nytt batteri för jag var säker på att det var de, men tydligen inte :( måste kolla om jag hittar nån som kan hjälpa mig.
Blir bara så less.. Tur att jag har världens snällaste föräldrar som lånar ut en bil till mig. Tack snälla snälla ni!

Nu visar sig solen ser jag, underbart! Ser framemot våren och sommaren. ;)
Men först påsk, då händer en massa kul!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0