Middags främmande!


Idag efter jobbet fick vi främmande av Line och grabbarna. Micke hade nåt möte så han kunde inte komma. Dom ville fira Tovisen. Line hade köpt med sig sushi till henne och mig och jag hade gjort korv o strips till barnen. Supertrevligt med sällskap vi ses alldeles för sällan. Tänker det varje gång vi ses. Skönt att det går mot ljusare tider och sommar!!!! Blir ju mer att man umgås och träffas. Längtar efter grillkvällar!

Igår hade vi också främmande, hur mysigt som helst ;)
Ser ut som vi får främmande imorgon också. Det gillas av oss alla tre..

Annars känns det som vanligt att vara hemma igen, känns som det ska! Jag hade längtat hem och riktigt bra vart det! :) och kommer till att bli också hoppas jag.

Nu ska jag städa lite så det är hyffsat fint tills imorgon, säger hela tiden att jag ska städa men jag börjar oftast men slutar direkt, jag orkar inte!!!

Aja, ska börja iaf nu också och se hur långt jag kommer!

Sen sängen, gonatt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0