Patong och Jungceylon!!


Igår kväll var vi in till patong och käkade. Åt på en restaurang vi Bagla road. Ät toast Skagen, var ju sjukt sugen på det!

När vi skulle gå till Jungceylon tänkte vi gå lite på Bangla road och kolla lite men det började regna då så vi gick direkt till shoppingen! Hann ändå på den lilla biten bli erbjuden hur många Ping pond shower som helst! Tack men nej tack :)

Jungceylon är ett superstort handlings område. Jag gillar bättre att handla där med fasta priser istället för prutning. Hatar att knäppa på en miniräknare vad jag vill betala!! Men det vart dåligt med handlat, köpte 3 par flipflops måste försöka kolla på nåt annat! :)
Måste ju komma hem med lite skor, annars vore det ju konstigt! Ska även kolla på en klocka!

Ska åka dit igen!

Behöver jag säga att det är varmt?! Eller syns det på våra blankansikten!! Haha.
Är inte världens vackraste här :) glömde min plattång hemma så mitt hår är som ett ris hela tiden! Är fasen bud att köpa hem här nere.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0