Vad gör man inte om nån tjatar?! :)


Igår gjorde jag nåt jag sagt att jag ALDRIG skulle göra. Haha!
Mamma o pappa har hyrt moppe här nere och tyckte att jag skulle åka med dom. Glöm det har jag tänkt! ;)

Men igår så ville dom verkligen testa och hade köpt en hjälm till mig och fixat en större moppe, så jag kände att jag testar väl! Haha!
Men jag kan säga att det gick riktigt bra och det är ju mysigt.
Egentligen borde jag väl hyra mig en egen men det är ju vänster trafik och dom kör som galningar här! Och sen säger pappa att så länge han är med så får jag inte!haha!!!

Jag satt bakom mamma, ni kan ju tänka er hur det såg ut!!! Vi är ju inga små thailändare precis ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0