Vemdalen


I fredags vid tre åkte vi upp till Vemdalen. Jag hämtade upp Linda o Micke i stan. De andra var redan där, dom hade åkt upp på torsdagen.
Vi hade hyrt en stuga på andra sidan av hotellet. Jättestor och fin. Största önskan måste nästan vara en fjällstuga?! Skulle kunna vara i fjällen jämt iaf varje helg!!

Vi har haft det superbra. Vart tacos på fredagen och dans på hotellet. Riktigt roligt! Jessica jag saknade dig på dansgolvet, nästa år då vi åker då Ska du med!! :)
Lördagen vart det bara släpp i stugan, vissa åkte lite. Sedan gjorde vi det lätt för oss på kvällen och åkte och köpte pizza.
På kvällen vart det äntligen hot shots, så sjukt gott!!

Vid tolv åkte vi hem igår. Gick superbra att köra, lite trafik och världens bästa chaufför :))

Jag längtade ju hem. Jörgen kom nästan direkt då jag kom hem. :) Hur mysigt som helst. Vart Maxmat ute i solen på altanen. Sedan prommis till Ica och film.
Jörgen har precis åkt och här sitter jag i soffan och är så sjukt trött, men jag är snart på gång!

Ha en bra dag!
Kram!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Absolut att jag ska!!! :) Utan tvekan!

2012-03-27 @ 06:39:43
URL: http://jessiegumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0