Vill inte gå och lägga mig!!!


Fatta hur skönt det är att sitta på balkongen och bara njuta av att kunna sitta!! Ännu skönare är det när mamma och pappa går och lägger sig, skönt att sitta själv. :) Ikväll har det varit världens blixt oväder, hela himlen blev vit!

Middagen åt jag med pappa och rosmarie, mamma och Stefan stannade hemma då de kände sig lite hängiga. Vi var och åt på Two Chefs jag åt en Caesar sallad, hur god som helst. Köpte med mig mango hem, som jag ätit på balkongen nu.

Imorgon blir det stranden här nedanför igen.
Borde sova men vill verkligen inte, är pigg och har det för bra för att sova! ;)
Jag njuter verkligen av den här resan, behövde den!!
Men saknar såklart småttingarna hemma, men jag vet att dom har det super. Kommer ju snart hem :) vet förresten inte om jag vågar komma hem ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0