Ledig fredag!!


Idag har jag gjort det jag längtat efter jätte länge... Har Tatuerat mig, står nu Tova och på Thai på varsin fot. Vart så himla fint, jag är jättenöjd. Gjorde inte alls särskilt ont heller, klart det kändes men inte mycket mera. Längtar redan till nästa tatuering!! :)

Jörgen var supergullig, han överraskade med att ta ut semesterdag och följde med. Hade inte varit roligt att måsta åka själv och det visste han att jag inte ville! :) Efter tatueringen åkte vi ut och käkade lunch på birsta och handlade lite. Jörgen hittade två par supersnygga shorts och jag ett linne och lite kraffs. Så nu längtar vi efter värme inte snö som nu!! Fy!!

Kvällen har varit lugn med hemmagjord pizza och mys i soffan.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja ingen kan säga annat än att dy är väl snabb ibland, både i tal och skrift. Haha. Det står inte Tova och på varsin fot, det står Tova oc Dante på varsin fot, eller hur. ;))

2012-05-05 @ 08:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0