Lördag!


På lördagen jobbade både Jörgen och jag. Jag var hemma vid 16 efter att jag stannat och handlat till middagen och mat till veckan. Skönt att ha det gjort nu när barnen kommit!!
Jörgen var hemma till 17, och som jag längtat! :)

Var supervarmt ute så vi la oss i gräset och myste innan middagen. Till middag grillade vi lax, majs och potatis i folie. Vart supergott!!
Satt länge på altanen och åt. Vart lite vila i gräset oxå. Finns inte mycket skönare än varma kvällar!!

Åkte senare ner till Cicci och Tomas och kollade på Loreen. Dom hade tagit ut en tv på altanen :) kollade till när hon hade sjungit och några till sedan åkte vi. Kan inte säga att vi är så jätteintresserad men roligt att hon vann! Jag tycker låten är så sjukt bra!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0