Vart en bra dag idag ändå!!


Dagen började jobbigt med att jag försov mig. Hade 20 minuter på mig att göra både mig och barnen klara. Väcka först Tova och få på henne kläder utan att hon spårar ur och sen lillebror som var superseg och ville inte vakna.. Men vi hann! :) och inget tjafs eller bråk, skönt!!

Har mått sådär konstigt igen idag! :( men när Jörgen kom hem vart det bättre!
Jag hade gjort i ordning spagetti och köttfärssås, vart riktigt gott. Tova skulle inte äta men Jörgen busade med henne så hon åt jättebra till slut.

Ikväll har Cicci o Tomas varit här, har hjälpt dom med deklarationerna. Alldeles förlänge sen vi sågs. Ska bli ändring! :)
Jörgen o pappa har bogserat in renaulten till verkstad, spännande och se om dom kan laga och vad det kommer att gå på!! Sjukt tråkigt att lägga pengar på bilen,men jag måste.
Jag har även varit ute på en prommis, så himla skönt. Måste börja gå igen.

Nu blir det sova. Godnatt!
Ska upp om 6!! timmar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0