Måndag

Idag när jag vaknade var huvudvärken borta och jag kände mig pigg. Har gått bra att jobba, riktigt roligt på jobbet nu. 

Luften gick ur mig när dom ringde från skolan kl 13 o sa att Tova hade jätteont i örat. Men mamma var ledig idag så hon var snäll och hämtade henne, tack snälla mamma o pappa för allt ❤
Ikväll har hon grinat för det gjort så ont i örat och hon tvärslocknade i soffan vid 19. Hon är jättevarm :( blir så less o besviken på att vi aldrig blir friska, men jag tänker försöka att inte deppa ihop och ska tänka att det vänder nog snart! Har man småbarn kommer tyvärr sånna här perioder. Imorgon jobbar mamma så jag blir nog tvungen att vara hemma. Barnen går före jobbet men det känns inte roligt att måste ringa och sjukanmäla oss igen! 

Sjuk liten gumma.


Dom får mig att le :)


Måste berätta vad Tova är duktig att svälja tabletter. Har köpt vitaminer till henne hon måste svälja hela och hon gör det helt utan problem! 
Hon äter även Alvedon för örat och en halv sån tar hon utan problem! 



Kommentarer
Postat av: Jana

Man blir ja så sjuk själv när barnen är dåliga, luften går ur en då:( Hoppas på bättring:)

2013-11-26 @ 10:22:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0