Nu är det synd om mig! 🤒😷🤧🤕

Nu har jag legat i sängen sen söndagskväll. Idag har första dagen jag orkar vara vaken lite, men ligger dock kvar i sängen.
Nu känns det som det iallafall är på väg åt rätt hål. Tror inte längre att jag ska dö. Har fortfarande sjukt ont i öronen och bihålorna :( och hostar så jag har ont i revbenen. Och ont i ryggen för art jag legat så länge. Och snoret rinner pt alla håll och kanter.

Den ända fördelen med att vara sjuk är att man uppskattar livet då man får vara frisk. 
Barnen är hos Peter denna vecka det är tur om man får säga så för jag hade inte kunnat tagit hand om dem nu.

Nu ska jag sova en stund och förhoppningvis kommer Jörgen upp ikväll, jag saknar honom. ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0