Elsa 6 år!! ( med grädde på läppen! ) =)


image101

Nu ikväll har vi varit hos Cicci och Tomas.
Blev bjudna på grillade hamburgare och fika, gott!!
Barnen var jättesnälla och Tova har haft jättekul! Vart mest nöjd över godiset i fiskedammen! =)

                       Glassen var ocksä god! =)      

Vi kollade på Sommarkrysset där innan vi  åkte hem, ville se Jason Mraz och han var sist så vi fick sitta och kolla på hela programmet! Gry hade en lite mindre uringad klänning nu! haha! Fasen vilken klänning hon hade i lördags på Körslaget!!

Sitter är nu och är så j-vla irriterad! Tänkte jag skulle sy en lampskärm men då jävlas symaskinen, den bara låter och vägrar funka. När jag äntligen tar mej tid och ska fixa det där så funkar det inte. Typiskt!!
Ska höra med mamma om hon kan hjälpa mig och kolla på den, jag hittar inte bruksanvändningen.

Ska göra peter sällskap nu framför tvn, han sitter och kollar på Dum & Dummare.  
God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0