Skitdag!!


Idag är en sån här dag som man bara vill slippa.
mår svin illa och är på superdåligt humör. Cicci har precis varit här och druckit morgonkaffe och pratat lite, måste erkänna att jag vart på lite bättre humör!!  En sån här dag vill man nästan inte bli på bra humör man vill bara sura och tycka synd om sig själv!!

Lämnade Tova klockan åtta på dagis, tänkte att jag skulle åka och sola efter det men när jag kom ner till bommen så var bankomaten stängd och jag hade inga pengar på mig så det var bara att åka hem, surt!! jag vill juh få lite färg nu..
Till helgen ska jag vara ute hela tiden så hoppas verkligen att det blir sol. På söndag ska vi ev. till Maria och Fredrik så Tova får rida lite, jag vet att hon längtar efter det!!


Nu ska jag bara lägga mej ner och njuta av tystanden tova pratar hela tiden då menar jag verkligen hela tiden.
Hon är så gullig men jag kan lova att man blir trött. =)




Kommentarer
Postat av: *ME and my HOME*

Heheheh sådana dagar är helt underbara, allt bara blir fel..jobbigt..Men skönt att sura lite ibland oxå. Tror faktiskt att man behöver tycka synd om dagar. Jag tycker synd om mig själv oxå.. har jätte ont i huvud och nacken så fort jag grejar och tar i får jag ont sedan jag krockade med bilen.. Och jag försöker nog bort se från detta och grejar på med tunga saker..och vips så sitter jag sedan och knaprar alvedon... Skall gå till doktorn på måndag... Jag får ont av allt bilåkande oxå..och i morgon åker jag till Ed ca 38 mil i bilen.. hm... suck.. längtar tills helgen..

idag har mina olivträd fått stå i solen.. och det som stod halv dött i tvättstugan har fått lite knopp :)

Har planterat om min basilika oxå..och timjan..
Men jag provade att plantera en avokado oxå..skall bli spännande och se om den kommer... John skall ta hem lådor från sitt jobb i dag som vi skall göra om till lanne..måla vita och plantera grönsaker och potatis...

Trevlig kväll Petra, hoppas du blir på bättre humör..tänk om vi bott i samma stad då hade vi kunnat gått på en tycka synd om oss prommenad....

Puss och Kram

2008-05-08 @ 18:09:21
URL: http://www.meandmyhome.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0