torsdag!


Sitter nu här själv och snorar framför datorn!! Peter är med Stefan och kollar på en bil på Alnö. Det är på tiden att han skaffar en ny bil nu!! Visste är det dax Stefan??  Dom skulle också åka och handla det som behövs tills på lördag, vi ska grilla. John och Linda, Stefan och Marie och Sara och Mange med lille Leo ska komma. Det var bli kul!! Hoppas på sol!!

Sitter och kollar hur jag ska göra med min rabatt vid altanen. Blir nog Lavendel och två olika Solhattar, en dubbel rosa och vita. det blir nog bra, vad jag än gör där så blir det bra för det såg riktigt illa ut innan.
Idag har vi bara varit hemma, Tova och jag var ut mitt på dan och cyklade lite, hon var så rastlös. Men imorgon ska hon på dagis och jag jobba. Skönt! Får man säga så? men varken hon eller jag tycker det är kul att bara var hemma jag vet att hon längtar till sina komisar på dagis och jag tycker det ska bli kul att jobba. Peter slutar tidigt imorgon så det blir ingen lång dag för henne!!

Idag har jag äntligen fått ett planteringsbord!  Jag har tänkt länge att jag ska köpa ett men idag efter jobbet så gjorde Peter ett åt mej. Det är väl kanske inte världens snyggaste men dock så bra. Ska bara måla benen på det vitt så blir det perfekt!

Nej nu ska jag förbereda kläder och sånt för imorgon så det är klart åt både Tovisen och mej. Det gäller att sånt är gjort annars finns det ingen möjlighet att vi hinner. Hon ska dusha imorgonbitti också. Jag börjar ju kl 7.45 så vi måste upp tidigt. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0