VAB!


Finns det något tråkigare!?!? Vara hemma då man måste och inte vill. Och nu är det ännu jobbigare när jag också har blivit sjuk. Känner mej febrig och har ont i halsen!! Men det är ändå rätt ok, Yova är dock allt på bra humör.

Igår var vi bara hemma hela ,åkte till Bettan och Åka och fikade lite efter maten bara för att få komma ut lite. Vi var rastlösa Tova och jag.
Idag sov vi till halv tio det var skönt, det märks att hon är dåligt för annars vaknar hon ju vid sex-sjuk tiden! Snart ska Tova ut i vagnen och sova då ska jag passa på att vila lite, skulle behöva dammsuga men jag tror inte jag orkar, det får Peter göra när han kommer hem ikväll! =)

Isöndags var vi hos Anna och Per hela dagen. Åkte dit vid 11 och fikade lite Anna hade bakat bullar sedan åkte vi ut till Birsta och kollade lite. Köpte bla jord på Bauhaus. 5 säckar för 89kr, Billigt!!
När vi komm tillbaka lekte vi lite sedan grillade vi, lika gott som vanligt!!
                              
  image109                
Per och Peter ( Peter med häng, haha!)                                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0