...





Dom här fina tulpanerna och en chokladask stod på bordet när jag kom hem från jobbet.
Det var Cicci och Tomas som varit här och ställt dom här som tack för hjälpen med hundarna.
Det har gått jättebra att ha haft dom, Peter har tagit hand om dom! Men han har känt av dom han tål ju egentligen inte hundar. Ögonen sväller och han får svårt att andras. När vi är där och hälsar på går det bra men det vart lite mycket när dom bort här.


Tova och jag var ner till Cicci och Tomas och hälsade på efter att vi ätit lite gröt.
Vi har längtar efter dom när dom varit bort även om det bara var 5 dagar.

Imorgon är både Peter och jag lediga.
Vi ska in till stan och göra några ärenden vi tänkte även gå lite på stan och äta lunch. Tova ska få gå en sväng på dagis då hon inte kan följa med på våra ärende. Men hon älskar sitt dagis så det gör nog bara henne glad. Vi ska hämta henne tidigt på eftermiddagen. Vi är lediga i helgen så vi ska mysa då och hitta på nåt kul.


Gokväll ♥







Kommentarer
Postat av: Sara (Minxy)

Men hallå! Jag är ju världens segaste människa - jag har ju inte hittat din blogg förrän nu! s Nu ska jag läsa ikapp lite :)

2009-04-16 @ 21:44:36
URL: http://minxy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0