Tillies dop.


I lördags var vi upp till Indal och var på Tillies dop. Tillie är Dantes tremänning och frida är min kusin.
Dopet började kl 13 och vi var av någon anledning sena, kan vara mitt fel!! =)
Peter var inte körklar så det var jag som fick köra och jag gillar ju inte det, speciellt inte då jag har en "Bilskolelärare" bredvid mej. Det gjorde inte saken bättre att Dante tyckte det var supertrist att åka bil så han skrek hela sägen från stan till kyrkan.

Väl framme ca 12.58 så gick vi inte i kyrkan.
Dante och Tova skötte sig jättebra så kyrkan! Var lite nervös med tanke på bilfärden men Dante var glad direkt då vi klev ur bilen.
Efter dopakten så gick vi till socken stugen som låg där bredvid. Där vart det fika och present öppning.
Tillie var jättegullig och snäll. Inte ett pip på hela tiden, när prästen lyfte upp henne i kyrkan så skrattade hon.


Frida öppnat Tillies paket med nyfikna tjejer vid sidan!


Tillie och Tova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0