Jäkla ögoninflamation!!!!

I måndags fick jag ju åka hem från jobbet och hämta dante från dagis och än är vi hemma och blir hemma även imorgon. Blir så less! Idag har det varit bra med kom lite klet i eftermiddag så jag vågar inte lämna honom imorgon. Så vi blir hemma imorgon men jobbar och går på dagis förhoppningsvis på fredag! Det är inte så jätteroligt att bara
vara hemma, men vi har varit ute och åkte lite för att inte dö av tristess!! ;) men vi får mycket tid för varann det gillas! Men har varit mycket vab för mig på slutet och det gillar inte plånboken.

Idag ville Tova gå och träffa sina kompisar så hon var på dagis mellan 9-13,30. Dante och jag var och hälsade på Alma o Maria. Vi drack kaffe och gick en prommis. Sedan vart det en sväng till stan ;)

Kvällen har varit lugn, vart tacos. Måste säga att det går otroligt bra att vara själv med barnen, men jag saknar ibland vuxet sällskap! ;) men nu finns det ingen att be om tjänster och allt som måste göras får jag fixa själv och det är skönt. Även då ingen att störa sig på, att den inte gör nåt eller gör för lite. Det ända jag gruvar mig för är snön och all skottning men jag hoppas på lite hjälp ;)

Dante somnade kl 18 på typ 2 sekunder och Tova somnade halv åtta.
Innan Tova gick och la sig kollade vi på Sunes jul, fasen vad pappa Rudolf är roligt. Haha!! Vi hittade även Astrid Lindgrens jul så vi får se den imorgon. Den är så himla mysig!!

Jag sitter som vanligt här i soffan med telefonen i handen och musik på. Ska väl snart gå och sova, har en huvudvärk som inte vill släppa! :(

Godnatt 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0