Helgen som varit!


I Fredags var vi ut och käkade på biteline med jobbet. Träffades där vid 18 och åkte hem redan vid halv nio. Jörgen var hemma med barnen!! Han är världens bästa! Det hade gått superbra, Dante somnade vid halv sju och Tova låg i sängen då jag kom hem.

På lördagen var vi till en början bara hemma, Tova och Jörgen var på simning och Dante o jag var hemma och städade. Sedan åkte vi in till stan och hämtade Maja. Dante vart överlycklig, men vi hade längtat efter henne allihopa. På eftermiddagen åkte vi ner till hudik. Fick middag ute på Lingarö hos Göran o Jana. Hur gott som helst. Grillat! :) barnen fick åka fyrhjuling med Tobias o Dennis.
Vid nio åkte vi hem, vi sov allihopa i Jörgen tvåa. Trångt men mysigt.

Idag har vi varit och hälsat på Jörgens mamma o pappa. Dom bor ute i stocka, alldeles vid havet. Riktigt fint och trevligt att äntligen träffa dom. Vi hade köpt med oss pepparlax som vi åt på hordbrödmacka. Dödens gott ;)

Nu ikväll var vi varit nere hos Micke o Line på födelsedagsmiddag, även den middagen var supergod. Älggryta och en fläskfilé gryta. Micke fyller 37 år idag!! :)
Line hade gjort en massa gott som vanligt och jag var ju tvungen att testa allt så har ikväll och har även fortfarande sjukt ont i magen. Aja, det går väl över!! :)

Nu snarkar Jörgen här bredvid så jag ska krypa ner jag också!

Godnatt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0