Måndag!

Började dagen bra men somnade om och vaknade 15 minuter innan jag var tvungen att åka, kan lova att det var lite panik. Men jag hann! :)

Slutade 15:30, skönt! Åkte hem och lagade mat. Kokade potatis och tog fram köttfärslimpa från frysen. Men än har vi inte ätit! Jörgen kom hem vid 17 med världens migrän så vi vaknade nu för ett tag sen! Jag ska kliva upp och äta lite och se på tvn. Jörgen har fortfarande ont, stackars älskling! vet hur jobbigt det är. Var länge sen nu jag hade det, före jul nåt tror jag .

Blir tidig kväll ikväll ändå, börjar tidigt imorgon också. Hade kvällspass men lyckades byta bort det. Skönt!!

Hoppas att Jörgen är frisk snart, jag saknar honom! ;)

Lyckligare än såhär blir jag inte! ;) känns inte som det går!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt att se! :)

2012-04-24 @ 02:29:06
Postat av: Jana

Hej Petra!

Fick denna adress av Jörgen igår.

Kul att se vad som händer er:)

Jag hade en blogg med, men när telefonen krånglade slutade jag skriva där.

Kram JaNa.

2012-04-24 @ 13:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0