Helgen som varit!

Ifredags vart det tacos som vanligt och Maja kom upp till oss ❤
Vi tog en biltur på kvällen till norraberget!
Och efter det vart det fredagsmys i soffan.

På lördagen var vi barnvakt åt Ture en sväng på förmiddagen och sen tog vi en till biltur :) till västanåfallet. Superfint och fränt. Dit åker vi igen vid vårfloden 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Söndagen var bara en slappardag fast den började tidigt för mig, jag åkte in o jobbade övertid mellan 6-10!! 😊
Nu ligger jag i sängen och ska sova.
Dante är hos Peter, Tova hos mamma o pappa, Maja i Hudik och Jörgen i Stocka. Det är så sjukt tyst här hemma utan dom. Även om det kan var skönt att det är tyst så föredrar jag allt surr när dom är här ❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0