*****


Helgen är över! Vet inte om jag är glad för det eller inte!
Mitt i bland allt elände har vi hunnit med mycket! Eländet är nog jag!!!

Pyntat inne och ute,Gråtit över att vårat ljushjärta är trasigt, Betalat Thailandsresan, Bakat lussebullar,Ätit kebeb Mums!!, Tittat på Stjärnor på is och firat att Tony åkt ut, Druckit blossa 08 och ätit pepparkakor,Varit hund vakt åt Theo, Gått på kvällsprommis, Vaknat till en skällande hund, Ätit mysfrukort,Bakat pepperkakar hus,Varit på Ikea, Gått på julskyltning i regnet, Varit på Kina med Stefan och Lina,Gjort fint i datarumsfönstret superfint vart det.


Ja nu är det ny vecka och nya tider! haha!
Tror aldrig jag varit glad över att det är måndag men idag är jag nog det!


Kommentarer
Postat av: Linda

Hej vännen, det låter som en både bra och dålig helg!! Och fasen vad du har hunnit med!!! Hallå!!



Men fasen vad mysigt ut och äta, jammi! Ja visst är det mysigt med allt jylpynt...



Kram kram

2008-12-01 @ 21:42:25
URL: http://www.meandmyhome.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0