måndag..


Idag har jag jobbat.
Skulla ha jobbat till 16.45 men mormor ringde kl 14 och hade blivit sämre. Sköterskan som var till henne ringde på en abmbulans. Jag åkte direkt från jobbet hon ville att jag skulle följa med. Mamma var i Luleå så hon kunde ju inte vara med. Känns skönt att mormor litar på mej och vill att jag är med. Var var kvar på sjukhuset till runt 18 då hon kommit upp på en avdelning och skulle åkte och runtkas. Hon har samlat på sig 15 kg extra vätska och har vatten i lungorna.

När jag kom hem hade Peter fixat middag till oss, Pölsa och potatis. Hur gott som hellst!
Ikväll har Peter varit upp vid skjutbanan och hämtat sand till Tovas sandlåda så nu står det på plats!
Jag har satt upp hyllar jag köpt från hansonsmagasin.se, det vart jättefint! ska bar fixa nåt fint och ställa på den och hänga!

    


Bilder från söndagen!

image119

       


                                           



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0