Vab!!


                                              Pajerna!
                                                   Tova och jag bakade pajer igår! Gott!! Halva är redan uppäten! =)

Vab och regn finns det nån sämre kombination!!
Nej jag tror inte det.

Idag och igår har jag varit hemma med Tova hon har haft feber och är jätteförklyd. Febern har gått bort nu men hon är fortfarande förkyld men bättre. Det blir nog dagis och jobb imorgon.. Det är ju inte världens kulaste och bara vara hemma. Igår var vi ut en liten sväng mitt på dan, det var jättevarmt och soligt men idag spöregnar det ju så då är vi bara inne.Just nu sover hon och jag vilar!! =)

Nu ska jag se på tv!

Ha en bra dag fastän regnet!! =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0