Sån himla bra söndag!


På söndagen vaknade jag med ett superbra humör. Så otroligt skönt jag har berkligen längtar efter det känslan!!
Det var ju Peters morgon att gå upp med Tova, Hihi! Vi klev upp vid nio tillsammans och gjorde frukost och sedan började vi fixa och gejja med det vi köpt när vi var borta. Tova var super snäll, lekte på sitt rum och kollade på tv.

Sedan kom pappa och hjälpte Peter att sätta upp den andra stegen på taket.
Tova och jag var inne då det  var sånt tråkigt väder. Vi pysslade och hade det jättemysigt. Först gjorde vi morotskaka, sedan gjorde vi apelsiner med nejlikor i. Tova tyckte det jag roligt.
Så himla skönt att greja när man mår så bra. Det går inte riktigt att förklars hur dagarna känns när man mår som värst, men det tänker vi inte på nu!! =)

            
Morotskakan vart nog inte som den skulle bli men vi vart nöjda och fikade den på eftermiddagen! =)
Roligast är det väl kankse att göra nåt tillsammans, Tova och jag. Tova älskar att grejja i köket och hon var jätteduktigt igår!

Vid tretiden började vi göra oss i ordning, Peter och jag skulle ju på Lasse W och Tova skulle ner till mamma och pappa.
Hon sov där till idag. Jag fick åka ner dit imorse kl 5 då pappa började tidigt och han skulle innan jobbet skjussa mamma till flyget. Puh! jag var sjukt trött men jag fick gå och lägga mej direkt när jag kom dit. Stackars Peter som fick åka på jobbet och börja jobba. Han började kl 5!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0