*****



Ledsen för dåligt uppdatering!!

Det har väl inte hänt så mycket sen sist!

Jo det stora som hänt är att Peter fyllt 30år och han har haft sin fest. Han hade den samma dag som han fyllde år
den 2:a jan. Det var mycket lyckat, maten och alla var nöjda. =) Jag som varit så pirrig inför den!! Så himla skönt dagen efter att det var avklarat. Dagen efter kände jag men 100kg lättare...
Nu har jag bara Thailands resan att oroa mig för. Jag har sån sjuk res-feber så jag skulle kunns avboka alltihopa!! Gruvar mest mej för själva flygresan men när vi väl är framme kommer det bli bra!! Det ändå negativa med att få barn är att man oroar sig för allt hela tiden! I alla fall jag, förr var det ju bara vi och om nåt hände då så spelade det ju inget roll nu har vi ju Tovsien också!!!
Förövrigt världens sötaste tjej som kommit in i tre års trotts nu, snacka om att hon testar oss!! =) Kan små le åt det nu när hon sover sött i sin säng men när hon väl satt i gång så ler man inte!! =)

Nu- sängen!
Imorgon & söndag- Jobb. Som alltid annars! men nästa helg är jag ledig fre-lör-sön! Skönt!

Godnatt!
Spännande och se om jag kan sova, det är ju fullmåne!!





Kommentarer
Postat av: Linda Sedin

Hej vännen!



Ja detta med att flyga är mindere tevligt, förstår hur du mår. Skönt för dig att få lite semester, efter alla dina helgs pass. Idag har vi varit jätte duktiga här hemma, ute på lång prommenad med disel, kallt!! annars har vi vägt upp det hurtiga med att ligga i soffan och äta godis och kolla på film.

Puss och kram Hälsa Tova!!



//Linda

2009-01-10 @ 16:35:02
URL: http://www.meandmyhome.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0