Trotsunge + resfeber = ?


Jag tror inte det är nån bra kombination. Inte för oss ialla fall!! =)
Tova har kommit in i nån riktigt trotsperiod och jag har resfeber så jag kan nästan inte vara till! Vad jag än gör så gör jag fel enl Tova, ingenting är bra nog och hon tror att hon får betämma allt!  -Jag bestämmer först!  säger hon hela tiden och -Jag gör vad jag vill! Skulle inte tro det lillagumman! =)
Jag tycker hon är tidig  med att bli så, hon är ju inte änns tre år! Men hon har inte varit på dagis på tre veckor så hon behöver verkligen börja där och få leka av sig och få sej en omgång av kompisarna!! =)
och bara vi kommit iväg och min resfeber är borta blir det nog bättre för nu är det nästan hopplöst!!

Det blir ju inte bättre mellan Peter och mej heller utav detta!!
Peter och Tova var nere hos mamma och pappa igår när jag jobbade och dom var på så bra humör sa mamma så det kanske är mej som det är fel på nu! Ska jag vara ärlig så är det nog mycket mitt fel! =)
Ska försöka skärpa mej!! Mitt nyårlöfte var ju att bli snällare med mej själv och alla andra, vet inte riktigt hur det gick med det?!? men det är ju aldrig försent att ändra sig!! Eller???




Kommentarer
Postat av: Linda

Du är världsbäst!!!





Ja precis..heheh hallå där vännen. Först och främst vill jag börja med att säga att du är super gosig och supersnäll och en glad liten skit. En bra vän och absolut en bra mamma. Så sluta med ditt negativa skit prat..hehehe. Ha ha...



Låter jobbigt med trots :) men som tur är går det till slut över. Resfeber kan jag tänka mig att du har, detta med att sitta på flyget länge skrämmer mig med. Det är en otäck känsla och man känner sig så hjälplös när man sitter där. Men man får drömma och det mysiga med varför man faktiskt sitter där.



Hoppas att helgen annars varit bra, vi har äntligen fårr bort julen, skönt. Väldigt jobbigt att plocka undan. Och väldigt tomt när allt försvann..heheh jag som klippt ner mina pelargonier...sitter granar i krukorna...oj så tråkigt.



puss och kram nu blir det film tajm...





2009-01-11 @ 17:17:09
URL: http://www.meandmyhome.blogspot.com
Postat av: Jessica

Ja magen börjar bli riktigt stor nu..! Är ju supermysigt men jag längtar som en tok efter vår lilla tös nu! Veckorna som är kvar kommer gå i slomotion! Men man ska väl passa på att njuta nu kanske? När lugnet fortfarande hägrar här hemma! Haha!



Resfebern lägger sig snart ska du se.. Tänk när ni väl är där! Varmt och skönt och semester från jobbet! :)



Hoppas det gått bra att jobba i helgen!

2009-01-11 @ 19:03:06
URL: http://jessiegumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0