Söndag!!



Världens duktigaste lilla 3åring!! =)

På förmiddagen åkte vi till Maria och Tova fick rida!!!
Gissa om hon var glad, hon pratade på in och utandning.. HELA tiden!! "Maria, Maria"
Hon är totalt orädd och jag har blivit jätterädd för hästar nu! Det är lite tråkigt för det går liksom inte att slappna av! =) Skönt att vi har Maria så slipper vi gå på ridskola!
Vi gick på en prommis så Tova fick rida, vi gick och hälsade på ett föl, så himla söt var hon! Maria och jag skulle försöka prata lite men Tova surrade hela tiden!! Hihi!

         

Tack Maria för att vi fick komma till dej!!


På eftermiddagen var vi tillsammans med Cicci, Ellen och Elsa!
Vi åkte ner till Bergafjärden tänkte att barnen kunde leka där och Cicci och jag sitta och sola, men det blåste så otroligt mycket där så vi var inte kvar så länge. Vi åkte till Klockaberget istället tills vi kl fyra skulle vara hos mamma och pappa för att få middag! Matjesill och en massa tillbehör.. Så sjukt gott!!!



Sedan vid 18 fick vi åka och hämta våran pappa vid bussen i kvissleby, så nu är han äntligen hemma!! =)


Ha en bra måndag!!






Kommentarer
Postat av: Lina

2009-06-08 @ 17:29:40
URL: http://linisnordin.blogg.se/
Postat av: Lina

Vilken stor tjej som rider!Kan tänka mig vilken lycka att få rida =)

Tråkigt att det blåste ute i Berga, stefan berättade att det hade varit -1 när han åkte till jobbet imorse,brrr. Fortsätter det så här blir det inga fler bad för mig iallfall ;)



Kram

2009-06-08 @ 17:32:38
URL: http://linisnordin.blogg.se/
Postat av: Marie

Hej...vilken gullig liten häst och va kul att Tova tycker det är så roligt att rida. Jag vet hur roligt det är efter 13 tillbringande år på ridskola.

2009-06-08 @ 19:55:54
Postat av: Sara (Minxy)

Gud vad ni GÖR mycket! När jag är hemma från jobbet så orkar jag knappt resa mig från soffan s

2009-06-15 @ 13:32:38
URL: http://minxy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0