Tisdag!


Tova ritar lite på sitt rum innan läggdags!

Idag har jag varit ledig!
Jag har städat hela dagen, plockat med tvätt damtorkat överallt, dammsugit plus en massa mer. Det tar ju skjutmycket längte tid än man tror. Jag trodde jag skulle hinna med så mycket mera. Vid tre åkte jag och hämtade Tova på dagis då åkte vi ner till Tomas och Cicci och fikade. Cicci och jag åkte sedan till mormor på Skottsund och hälsade på, Tova fick stanna hemma med Tomas. Det blir ju enklast för alla då, eller kanske mest för mej, skönt att bara kunna sitta och prata med mormro utan att behöva springa runt och jaga henne. :)

När vi kom tillbaka åkte vi direkt hem.
Jag hade bjudit Pappa på middag så han kom lite senare. Mamma är i stockholm och Peter jobbar kväll så det är roligt med sällskap för Tova och mej. Vi åt korvsås och potatis, supergott vart det! Jag kan kanske laga mat jag också bara jag testar! :)

Ikväll har Tova och jag lekt på hennes rum. Hon är överlycklig när man är tillsammans med henne inne på hennes rum.
Vi har ritat och läs och lagt pussel. :)

Sitter och kolla på Rosing på kanal5, vilken sop-program! Men ändå så byte jag inte. Lustigt! :)

Trevlig kväll!!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0